مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

۷ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) مبانینظریوپیشینهپ

-------

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 77 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

12
‏فصل دوم: ادبیات پژوهش
‏2-1- ‏مقدمه‏......................................................................................................................................‏ 13
‏2-2- ‏مدل اثربخشی‏.........................................................................................................................‏ 14
‏2-3- ‏دو تئوری درباره اثربخشی تبلیغات‏........................................................................................‏ 15
‏2-4- ‏برای تعیین اثربخشی تبلیغات چه چیزی را باید اندازه گیری کنیم؟‏.......................................‏ 19
‏2-5- ‏نقش برنامه ریزی صحیح رسانه ها در اثربخشی‏....................................................................‏ 20
‏2-6- ‏تغییر مداوم‏ ‏ دنیای رسانه ها‏..................................................................................................‏ 20
‏2-7- ‏ماموریت و هدف‏..................................................................................................................‏ 25
‏2-8- ‏تصمیم درباره بودجه تبلیغات‏................................................................................................‏ 25
‏2-9- ‏ارزیابی و انتخاب پیام‏............................................................................................................‏ 26
‏2-10- ‏تصمیم درباره رسانه‏.............................................................................................................‏ 26
‏2-11- ‏ارزیابی اثربخشی تبلیغات‏....................................................................................................‏ 27
‏2-12- ‏اثربخشی تبلیغات‏.................................................................................................................‏ 28
‏2-13- ‏ابعاد آثار مثبت منفی‏............................................................................................................‏ 28
‏2-14-تحلیل نظریه اثربخشی تبلیغات.............................................................................................‏ 29
‏2-15- ‏حوزه های اثربخشی تبلیغات‏..............................................................................................‏ 30
‏2-16- ‏ابعاد اعتمادسازی در رسانه تبلیغی‏......................................................................................‏ 31
‏2-17- ‏مدل های اعتمادسازی در رسانه های تبلیغی- تجاری‏........................................................‏ 35
‏2-18- ‏مدل اعتماد دیویس، مایِر و شورمن‏.....................................................................................‏ 36
‏2-19- ‏مدل TAM ‏........................................................................................................................‏ 38
13
‏2-20- ‏بررسی نظریه ناهماهنگی شناختی از لئون فستینگر و کاربرد آن در تبلیغات‏.......................‏ 40
‏2-21- ‏کاربرد نظریه های ارتباطات: اقناع و تبلیغ‏...........................................................................‏ 51
‏2-22- ‏اقناع و نگرش‏......................................................................................................................‏ 53
‏2-23- ‏پروپاگاندا‏.............................................................................................................................‏ 54
‏2-24- پژوهش های انجام شده در جهان‏.......................................................................................‏ 70
‏2-25- پژوهش های انجام شده‏......................................................................................................
‏فصل دوم
‏ادبیات پژوهش

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.